Passa al contingut principal

Frozen- Per primer cop des de fa segles reprise (for the first time in forever reprise)

PER PRIMER COP DES DE FA SEGLES (REPRISE) / FOR THE FIRST TIME IN FOREVER (REPRISE)

Anna:
-Elsa espera't!

Elsa:
-No,l'únic que vull és protegir-te.

Anna:
-No m'has de protegir de res, no tinc por.

No em tornis a tancar la porta,
no me'n vull anar.
No te'm pots treure del mig,
m'has d'escoltar.

Per primer cop des de fa segles,
per fi crec que ja ho he entès,
per primer cop des de fa segles,
ja no ens pot separar res.

-Podem baixar juntes de la muntanya!

La por és cosa del passat,
per primer cop des de fa segles
jo et faré costat.

Elsa:
-Anna!
Ves-te'n si us plau,
sigues feliç.
Torna amb el sol i deixa aquest lloc gris.

Anna:
-Sí, però...

Elsa:
-Ja ho sé...
El que fas, ho fas per mi.
Sola m'estic però jo sóc lliure aquí.
Ves-te'n ben lluny i no us faré patir.

Anna:
Veig que no ho saps tot...

Elsa:
Què és el que no sé?

Anna:
Doncs que la cosa és bastant greu...

Elsa:
Què és això tant greu?

Anna:
Arendelle és ple, ple, ple de neu...

Elsa:
Què!?

Anna:
-Has provocat un hivern etern... a tot arreu.

Elsa:
-A tot arreu!?

Anna:
-Sí, però ho descongeles i ja està!

Elsa:
-No, no puc. No sé com fer-ho!

Anna:
-És clar que pots! Segur que pots!

Anna: Per primer cop des de fa segles...
Elsa: Oooh, com m'he enganyat, és el destí...

Anna: Ja no cal que tinguis por...
Elsa: De la tempesta de dins no en puc fugir...

Anna: Tu i jo per la tempesta...
Elsa: És la maledicció!...

Anna: Trobarem la solució...
Elsa: Oooh, Anna fuig o tot serà pitjor!...

Anna: Tranquil·la, veuràs com això es resol...
Elsa: Tinc molta por!...T'he dit que no!

Anna: La tempes d'aquest hivern...
Elsa: Ooooh...

Anna: No caldrà que sigui etern...
Elsa: Oooh...

Anna: i tornarem a veure el sooooooooool!.
Elsa: Ooooh... No puuuuuuuuuuuuuuuuuc!

Anna: Ahh!

Elsa: Haa!

Kristof: 
-Anna! Estàs bé?

Anna:
-No és res, estic bé.

Elsa:
-Qui és? No, no cal que m'ho diguis però... t'he n'has d'anar.

Anna:
-No, segur que hi podem trobar una solució. Totes dues!

Elsa: 
-Com? Quin poder tens tu per para aquest hivern? Per parar-me a mi?

Kristof:
-Anna, hauriem de marxar.

Anna:
-No, no me n'aniré sense tu, Elsa.

Elsa: 
-I tant... que t'he n'aniràs. 

Comentaris