Passa al contingut principal

Frozen - Vol volar ( let it go )

LLETRA VOL VOLAR

La neu de nit té un to més bonic
no hi ha traces, tot és blanc
d'un regne aïllat del món
en sóc reina en aquest instant
el vent fereix la nit per dins la tempestat
he acabat fugint tot i que he lluitat

No els vull a dins, no els vull aquí
porta't molt bé, sempre em deia a mi
desat, no ho pot saber ningú
ja ho sap algú!

Vol volar, el deixo anar
ni puc ni el vull amagar

Vol volar
el deixo anar
ja tant és, ja tant me fa
És igual el que puguin dir
deixa el vent cridar
el fred no m'ha fet mai cap mal a mi

És curiós com la distància
ho fa tot molt petit
i les pors que em dominaven
per sempre han fugit

Ara veuré el que puc fer
quins límits jo superaré
ni el vent ni el mal no són per mi
per fi!

Vol volar ,el deixo anar
sóc part de la neu i el vent
Vol volar, el deixo anar
ja he fet fora aquest turment
sóc aquí
i no em mouran
deixa el vent cridar

Tinc un poder que va dels cims fins als avencs
De la meva anima en surten gels que ni comprenc
I un pensament sorgeix com un gran dard gelat
No penso tornar mai
això ja és el passat

Vol volar, el deixo anar
i com l'alba jo creixeré
Vol volar, el deixo anar
ja no em portaré bé
sóc aquí, s'alça un nou matí
deixa el vent cridar
el fred no m'ha fet mai cap mal a mi


Comentaris

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Perdó, diu: tinc un poder que va dels cims fins als avencs

    ResponElimina
  3. Perdó, diu: I un pensament sorgeix com un gran dard gelat

    ResponElimina
  4. dos errors més: "No els vull a dins, no els vull aquí" i "ni el bé ni el mal no són per mi"

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada