Passa al contingut principal

Hercules- Sé que puc sortir-me'n ( I can go the distance)

Somniant he vist 
un país al cel 
on els meus em reben 
com un ésser diví, 
on tothom somriu 
a l'heroi excels 
i una veu m'hi crida, 
sé que parla sols per mi. 
Trobaré el camí, 
sé que puc sortir-me'n.
El futur és meu, 
sols em cal ser fort. 
Sé que cada tram 
em farà més gran, 
tard o d'hora bé podré saber on hi ha el meu lloc. 

Haig de fer camí, 

sé que puc sortir-me'n. 
Tant me fa si és lluny, 
haig de fer-me fort.

Sé que cada tram 
em farà més gran, 
tard o d'hora bé podré saber on hi ha el meu lloc. 

Vull tornar amb els meus, 

sé que puc sortir-me'n. 
Puc combatre el món, 
fent-me gran i fort. 
Lluitaré pels déus, 
sé que puc sortir-me'n. 
Al final segur que puc trobar on hi ha el meu lloc!!





Comentaris