Passa al contingut principal

Anastàsia- Viatge al passat

Cor no em pots fallar
Força no em decebis
No marxeu quan sóc aquí
Parla molt la gent

Diuen tantes coses

Però no se si tinc cap fi

Quan veig que el món pot ser tant vast
Quan no se ni cap on vaig

Sé que tinc un lloc
Sé que algú m'espera
Me n'arriba l'escalfor
Una nova llar
Un recer ben càlid
Viure així serà millor

Bé som-hi doncs, et prenc a raig
Haig d'entendre cap on vaig

Nom, llar, pares,
Sé que jo també potser ho tenia tot
Nom, llar, pares,
El món serà complert si mai us trobo

Cada pas a temps
Un darrere l'altre
No conec la meva sort
I en el món passat
Les arrels futures
Dins del cor tinc tants records

Sí, ara em sé el senyal
Que em durà al final
Que m'ensenya cap on vaig

Família,nom,
Nom i llar



Comentaris

  1. Me'n arriba -> Me n'arriba
    racer -> recer
    somi -> som-hi
    dons -> doncs
    se (tots els que vinguin del verb saber) -> sé
    Si, ara em se... -> Sí, ara em sé (2 accents)

    ResponElimina
  2. Jo l'única cosa que et corregiria és que Anastasia no és un film de Disney, és de Don Bluth.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada